Thursday, May 03, 2012

¿Por qué un rinoceronte? - Why a rhino?

Somebody asked me once: "why a rhino as the blog's picture?"
Good question!
First, because it is an animal I've always loved! It's such a reminiscence of the past...
Besides, it is a herbivore whose main concern is keeping its territory clear of strangers, and it is neither a hunter, nor a scavenger, nor a predator...
But try to make it angry... and you'll see...

Una vez alguien me preguntó: "¿por qué pones un rinoceronte como foto de tu blog?"
Me alegra que me hagan esa pregunta.
Primero, ¡porque es un animal que siempre me ha gustado! Es tal reliquia del pasado...
Además, es un herbívoro cuya única preocupación es mantener su territorio libre de extraños, y no es ni cazador, ni carroñero, ni depredador...
Pero trata de cabrearlo... y verás...

No comments: